Kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia

4 września br. rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia pod hasłem 'BIS - Bardzo Inna Stacja'.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wzrost słuchalności oraz utrwalenie wizerunku BIS Polskiego Radia jako poznawczo – młodzieżowego programu, stawiającego na interaktywność i muzykę alternatywną.

Kampania adresowana jest do grupy docelowej 15-30 lat.

Kreację kampanii przygotowała agencja Kreacja PRO, która zrealizowała również film reklamowy. Przetarg wygrała agencja New Age Media obsługująca Cinema City w całym kraju.

20-sekundowy spot reklamowy emitowany będzie we wrześniu i październiku w dwóch stacjach telewizyjnych - MTV i VIVA oraz w kinach. Reklamy pojawią się również w prasie, między innymi: Gazeta Wyborcza, Życie Warszawy, Wprost, Przekrój, Machina, Fluid, Gazeta Studencka: (wrzesień – grudzień); w internecie: mailing: onet.pl, wp.pl, portale: o2.pl, gazeta.pl, sciaga.pl, fotka.pl, grono.net, gratka.pl, allegro.pl (muzyka i film), komunikator Gadu – Gadu; metro warszawskie: Steuer

Ponadto powstała gra internetowa, która będzie rozsyłana do odbiorców za pomocą viral marketing (marketing „szeptany”).

Planowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"