Kampania wizerunkowa Gazety Prawnej

Od 5 listopada Gazeta Prawna (Infor) rozpoczęła wizerunkowąkampanię reklamową pod hasłem: Od zawsze we właściwym formacie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Hasło nie odnosi się do działań konkurencji, ale ma głębszeprzesłanie, którego celem jest podkreślenie użytecznego charakterudziennika, który stawia na rzetelność, obiektywizm i szybkość wprzekazywaniu informacji - twierdzi Agnieszka Kielichowska,dyrektor marketingu Gazety Prawnej.

Kampania będzie prowadzona w telewizji - od 5-go do 18 listopadai obejmuje TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, Discovery, AnimalPlanet, AtMedia (pakiet), TVN7, TVN CNBC Biznes, TV Biznes a od5-go do 11 listopada trwać będzie kampania wizerunkowa w internecie(Wirtualna Polska, Interia, infor.pl). Natomiast od 12 listopadaprzez sześć kolejnych dni działanie reklamowe prowadzone będą winternecie działania z konkretnym tematem.

Działania w telewizji i Internecie zostaną wsparte autopromocjąna łamach GP.

Za kreację w kampanii odpowiada Dział Marketingu GP, a za wykupmediów dom mediowy Brand Connection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"