Kampania z Tomaszem Lisem początkiem rewitalizacji marki TVP

Telewizja Polska ruszyła z kampanią programu Tomasza Lisa, który wnajbliższym czasie pojawi się w Dwójce. Zaprezentowane layouty mająpodkreślać dynamizm i nowoczesność marki oraz bardziej eksponowaćlogo.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania "Tomasz Lis na żywo" to również część promocjiwiosennej ramówki TVP.

- Zależało nam, by stworzyć layout, który będzie się wyróżniał,był łatwo zauważalny i łatwy do zapamiętania, a przy tym wyraźniejniż dotychczasowy komunikował samą markę i pozytywne wartości z niązwiązane - mówi Alina Lempa, dyrektor Biura Marketingu iPromocji.

TVP przeprowadziła też specjalne badania. Wynika z nich, że nowykoncept jest dobrze oceniany zarówno pod kątem spełniania funkcjiinformacyjnej (zauważalności, czytelności, wyróżnialności), jak ikomunikowanych wartości. Layouty sprawiają wrażenie odświeżenia,zdynamizowania i unowocześnienia wizerunku. Marka jest terazpostrzegana jako bardziej profesjonalna, rozwijająca się, wysokiejjakości, nowoczesna, budząca zaufanie, bliska i młoda duchem.

Jak podaje TVP w porównaniu z obecnymi layoutami konkurencjinowa wizualizacja oceniana jest jako wyróżniająca się iprzyciągająca. Badania przeprowadziła firma 4p Research Mix.

Pierwszą kampanią zrealizowaną w nowym layoucie jest kampaniazewnętrzna programu "Tomasz Lis na żywo", który debiutuje naantenie Dwójki 25 lutego o godzinie 21.10. Wizualizacja powstała wagencji Paralotna.

Kampania trwać będzie od 15 do 29 lutego i obejmie nośniki(backlighty, frontlighty, citilighty) w największych miastachPolski.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Zenith Optimedia, a zaprzygotowanie kampanii Biuro Marketingu i Promocji TVP. Kampaniaprogramu prowadzona będzie też w Radio Zet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące