Kampanie reklamowe płynu do naczyń Ludwik

Inco Veritas rozpoczyna intensywną kampanię wizerunkową Ludwika

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W marcu firma Inco Veritas rozpoczęła intensywną kampanię wizerunkową płynu do zmywania naczyń Ludwik.

Kampania ma na celu poinformowanie konsumentów o odmłodzeniu wizerunku oraz umocnienie wiodącej pozycji Ludwika na rynku płynów do zmywania naczyń w Polsce. Zadaniem kampanii jest również zakomunikowanie o kolejnych ulepszeniach receptury płynu Ludwik i dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców.

Z okazji 40 urodzin Ludwik otrzymał bardziej nowoczesne, atrakcyjne opakowanie, dodatkowo każdy z wariantów płynu został wzbogacony lanoliną. Wprowadzenie tych zmian poprzedzone było badaniem preferencji konsumentów i ich oczekiwań wobec produktu.

Kampania składa się z działań związanych z reklamą wizualną prezentowaną w telewizji i na billbordach, wspieranych przez skierowane do prasy konsumenckiej i handlowej działania public relations.

Przed kampanią telewizyjną Ludwik pojawił także się w serii billboardów w ramach programu promocji produktów markowych zorganizowanego przez Stowarzyszenie ProMarka.

Od 8 marca na antenie Telewizji Polskiej ( TVP1,TVP2, TVP3) emitowane są spoty reklamowe Ludwika. Przed świętami wielkanocnymi kampania telewizyjna Inco Veritas zostanie rozszerzona o ogólnopolską reklamę na bilbordach. Wsparcie stanowić będą reklamy na łamach specjalistycznej prasy handlowej ("Detal Dzisiaj", " Poradnik Handlowca", " Supermarket News"; "Supermarket Polska").

Grupą docelową kampanii reklamowej jest cała populacja. Według badań agencji Claritas (2003) używa się go w ponad 72% polskich domów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online