Kanał TNT „wchodzi do akcji” (wideo)

Pod hasłem „Wchodzimy do akcji” rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa promująca start kanału filmowego TNT, który 6 października br. zastąpił TCM. Działania przygotowały agencje FCB Warsaw, Biuro Podróży Reklamy i MediaOn.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje telewizję (stacje TVP, kanały tematyczne Polsatu, kanały Tunera), internet (m.in. Wp.pl, Facebook, YouTube) oraz outdoor. Towarzyszą jej niestandardowe działania. 6 października br. przy centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie na wszystkich chętnych czekał bezpłatny Escape Room zainspirowany własną produkcją serialową TNT - „Ostatni okręt”. Relację z tego wydarzenia można oglądać było na żywo za pośrednictwem kanału YouTube oraz fanpage’a TNT na Facebooku.

Kreacje, nawiązujące do emocji świata filmowego i serialowego, przygotowała agencja FCB Warsaw, media zaplanował dom mediowy MediaOn. Za działania niestandardowe odpowiadała agencja Biuro Podróży Reklamy.

Kanał TNT nadaje od 6 października br. w miejsce TCM. W jego ofercie są filmy fabularne oraz seriale produkcje TNT, na początek „Ostatni okręt” i „Z premedytacją” (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych