Partnerstwo zakłada szeroką współpracę przy powstawaniu nowych formatów wideo związanych z motoryzacją.
Jak poinformowano w komunikacie, "kluczowym elementem będą programy motoryzacyjne, które połączą profesjonalne dziennikarstwo z rozrywką". Widzowie otrzymają regularne podsumowanie najważniejszych wydarzeń w branży motoryzacyjnej, a także lżejsze, rozrywkowe formaty. Współpraca zakłada także ekspozycję marki Vehis.
Nowy sponsor i formaty u Stanowskiego
Jacek Pasławski, członek zarządu Vehis przekazał: "Decyzja o współpracy z Kanałem Zero była dla nas oczywista. Myślą jak my - odważnie i nieszablonowo. Kanał Zero jest synonimem świeżego podejścia do mediów, a my tworzymy nową jakość w procesie wyboru i nabycia samochodu."
Czytaj także: Onet Premium z nowym redaktorem prowadzącym
Krzysztof Stanowski, założyciel Kanału Zero dodał: "Chcemy pokazać motoryzację z zupełnie nowej perspektywy. Razem przygotujemy programy, które zaskoczą, będą bawić i dostarczą mnóstwo wartości merytorycznej".

"Drogowe Zero" to nie program motoryzacyjny
Dotychczas brakowało takich treści w projekcie Stanowskiego. "Drogowe Zero" prowadzi od prawie roku Łukasz Zboralski, były dziennikarz "Do Rzeczy", ale to audycja o poruszaniu się po polskich drogach.
Być może nowe propozycje motoryzacyjne będzie można oglądać w przyszłości także w telewizji. Jak podawaliśmy, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała wniosek od Kanału Zero o koncesję satelitarną.











