Kanał Zero ma kolejnego partnera i szykuje nowe programy. "Synonim świeżego podejścia do mediów"

Firma Vehis została partnerem strategicznym sekcji motoryzacyjnej Kanału Zero. Krzysztof Stanowski potwierdził, że w Kanal Zero pojawią się nowe programy o tej tematyce.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Kanał Zero ma kolejnego partnera i szykuje nowe programy. "Synonim świeżego podejścia do mediów"
Krzysztof Stanowski, fot. YouTube/Kanał Zero

Partnerstwo zakłada szeroką współpracę przy powstawaniu nowych formatów wideo związanych z motoryzacją.

Jak poinformowano w komunikacie, "kluczowym elementem będą programy motoryzacyjne, które połączą profesjonalne dziennikarstwo z rozrywką". Widzowie otrzymają regularne podsumowanie najważniejszych wydarzeń w branży motoryzacyjnej, a także lżejsze, rozrywkowe formaty. Współpraca zakłada także ekspozycję marki Vehis.

Nowy sponsor i formaty u Stanowskiego

Jacek Pasławski, członek zarządu Vehis przekazał: "Decyzja o współpracy z Kanałem Zero była dla nas oczywista. Myślą jak my - odważnie i nieszablonowo. Kanał Zero jest synonimem świeżego podejścia do mediów, a my tworzymy nową jakość w procesie wyboru i nabycia samochodu."

Krzysztof Stanowski, założyciel Kanału Zero dodał: "Chcemy pokazać motoryzację z zupełnie nowej perspektywy. Razem przygotujemy programy, które zaskoczą, będą bawić i dostarczą mnóstwo wartości merytorycznej".

"Drogowe Zero" to nie program motoryzacyjny

Dotychczas brakowało takich treści w projekcie Stanowskiego. "Drogowe Zero" prowadzi od prawie roku Łukasz Zboralski, były dziennikarz "Do Rzeczy", ale to audycja o poruszaniu się po polskich drogach.

Być może nowe propozycje motoryzacyjne będzie można oglądać w przyszłości także w telewizji. Jak podawaliśmy, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała wniosek od Kanału Zero o koncesję satelitarną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska