Disney Channel zanotował w lutym br. spadek udziału o 18,3 proc. do 0,87 proc.,ale utrzymał się na pierwszym miejscu. Z trzeciej pozycji na drugą awansował Disney XD. Jego udział poszedł w dół jednak o 14,8 proc. do 0,73 proc. Na trzecie miejsce z drugiego spadł Cartoon Network, notując spadek wyniku o 22,5 proc. Wyniósł on 0,72 proc.
Największe spadki w segmencie w zeszłym miesiącu zanotowały Boomerang i CBeebies. Pierwszy z tych kanałów stracił 52 proc. i miał 0,17 proc. udziału (pozycja ósma), a drugi stracił 42,5 proc. i osiągnął wynik na poziomie 0,09 proc. (pozycja dziesiąta, czyli ostatnia).
Tylko trzy kanały z dziesięciu odnotowały wzrosty widowni. Najwięcej zyskał plasujący się na dziewiątym miejscu TeleTOON+. Jego udział poszedł do góry o 41,4 proc. do 0,16 proc.
W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był natomiast Cartoon Network (6,3 proc. udziału, spadek o 14,1 proc.), drugie miejsce zajął Disney XD (5,9 proc., - 14,1 proc.), a na podium uplasował się jeszcze Disney Channel (5,8 proc., - 14 proc.).

Największy spadek, wynoszący 49,9 proc. odnotował Boomerang, zaś najwięcej zyskał TeleTOON+. Jego wynik poszedł do góry o 85,5 proc.
Spośród dziesięciu najpopularniejszych programów w stacjach dziecięcych w lutym br. po pięć wyemitowały Disney Channel i Cartoon Network. Pierwszy z tych kanałów zajął całe podium, najwięcej widzów miał tam film “Śnieżne psy”, który zgromadził 273 tys. oglądających.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measuremnt dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.











