TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w marcu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej
W jakości SD nadaje m.in. kanał TVP Seriale.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w marcu 2023 roku wyniósł 1,60 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 14,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,09 proc., po wzroście o 2,83 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,70 proc. (do góry o 48,94 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-lidere-polo-tv-jak-odbierac,7169663235163777a ##

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 26. na 21. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin - było to 50 proc. do 0,02 proc. Kanał spadł z pozycji 25. na 26. (ostatnią).

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 9 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,21 proc. Względem marca 2022 roku wzrost wyniósł 8,74 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w marcu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,74 proc. (wzrost o 21,68 proc.).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,95 proc. udziału; w dół o 11,21 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,77 proc.; + 20,31 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,12 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu także najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,07 proc. (wzrost o 6,04 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?