Kanały TVN-u liderami, Discovery Travel & Living do góry o 72 proc.

We wrześniu br. liderami oglądalności wśród kanałów lifestylowych były bez zmian stacje TVN Style i TVN Turbo, które zanotowały minimalne spadki. Najwięcej zyskała telewizja Discovery Travel & Lving, zaś stracił – Fashion.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Będący na pierwszym miejscu zestawienia kobiecy kanał TVN Style miał we wrześniu br. udział na poziomie 0,38 proc. po spadku o 1,3 proc. Drugą pozycję zajął kierowany do panów kanał TVN Turbo z udziałem wynoszącym 0,36 proc., notując spadek o 4,5 proc.

Dalej w rankingu znalazły się stacje lifestylowe Polsatu, które we wrześniu br. poszerzyły zasięg o platformę Cyfra+. Udział Polsat Play wzrósł o 30,5 proc. do 0,20 proc., zaś Polsat Cafe – o 41,8 proc. do 0,17 proc.   Największy wzrost – o 71,1 proc. - zanotował kanał Discovery Travel & Living, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział wyniósł 0,17 proc. Stacja ta pod koniec czerwca br. poszerzyła zasięg o platformę Cyfrowy Polsat. Od października br. kanał ten zmienił nazwę na TLC i poszerzył ofertę kierowaną do kobiet (więcej na ten temat). Liderem spadku była z kolei modowa stacja Fashion, zajmująca ostatnią lokatę w zestawieniu. Jej udział zmalał aż o 86 proc. 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,61 proc. udziału i tutaj zanotował wzrost o 2,2 proc. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN Style (0,52 proc. udziału, spadek o 2,8 proc.), trzeci był Polsat Play (0,23 proc., +14,8 proc.), a czwarty - kanał Polsat Cafe (0,22 proc., + 44,2 proc.).

Wzrost Discovery Trave & Living w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł 131,8 proc. Natomiast spadek Fashion był tutaj niższy – stacja straciła 70,8 proc. 

Najpopularniejszym programem w TVN Style we wrześniu br. był odcinek magazynu “Wiem co jem”, który zgromadził 180 tys. widzów. W TVN Turbo najchętniej oglądany był serial dokumentalny “Uwaga! Pirat!”, który zanotował widownię na poziomie 118 tys. osób. 

  Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji