PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Euvic Media w przetargu kancelarii premiera na kampanie w internecie proponuje 0,01 proc. prowizji
Euvic Media w przetargu kancelarii premiera na kampanie w internecie proponuje 0,01 proc. prowizji
Sigma Bis i Media Group chcą kupować dla kancelarii premiera reklamy w prasie
Potrzebna agencja do obsługi kampanii Kancelarii Premiera w internecie
Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu reklam w prasie
Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu reklam w prasie
Kancelaria premiera wybiera agencję public relations
1 mln zł daje Kancelaria Premiera w przetargu na produkcję spotów
1 mln zł daje Kancelaria Premiera w przetargu na produkcję spotów
Rząd chce walczyć z cyberoszustwami. Cieszyński: przeciwdziałanie phishingowi
Rząd chce walczyć z cyberoszustwami. Cieszyński: przeciwdziałanie phishingowi
Kancelaria premiera chce wydać 1 mln zł na gadżety promocyjne
Kancelaria premiera chce wydać 1 mln zł na gadżety promocyjne
Poufna Rozmowa z wiadomością Dworczyka do Karnowskiego. „Nie mam takiego mejla”
Poufna Rozmowa z wiadomością Dworczyka do Karnowskiego. „Nie mam takiego mejla”
Newsletter z kancelarii premiera pełen błędów. „Komunikacyjny dramat”
Newsletter z kancelarii premiera pełen błędów. „Komunikacyjny dramat”
Cityboard Media, Sigma Bis i Stroer w przetargu Kancelarii Premiera
Spółki skarbu państwa wydały na reklamy w ubiegłym roku 1,23 mld zł. Setki tys. zł płyną do "Sieci", "Gazety Polskiej Codziennie" i „Do Rzeczy”
Osiem firm badawczych w przetargu kancelarii premiera
"Chronimy rodziny, obniżamy podatki" w rządowej kampanii Tarczy Antyinflacyjnej
Sigma Bis z nowym, wartym 1 mln zł zleceniem Kancelarii Premiera
60 influencerów w rządowej kampanii proszczepiennej. Bez ogłoszeń w „Fakcie” i „Gazecie Wyborczej”
Kancelaria premiera szuka agencji do międzynarodowego konkursu "Mój Internet Przyszłości"
Kancelaria premiera szuka agencji do międzynarodowego konkursu "Mój Internet Przyszłości"
Rząd z pomocą influencerów będzie namawiał do szczepień młodych. "Dobry pomysł, ważny dobór ambasadorów"
KPRM będzie promować Szczyt Cyfrowy ONZ, chce zatrudnić agencję
Blisko 4,2 mln Polaków założyło w 2020 roku profil zaufany. Każdego dnia średnio 11 tys. osób
Spoty "Zostań w domu na Święta" Kancelarii Premiera przygotowuje Aplan Media
Spoty "Zostań w domu na Święta" Kancelarii Premiera przygotowuje Aplan Media
Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy
Kancelaria Premiera szuka producenta spotów reklamowych
Konferencje rządu znowu z udziałem mediów. W czasie pandemii bez trudnych pytań
Rzecznik Praw Obywatelskich zaniepokojony brakiem ogłoszeń rządowych w "Gazecie Wyborczej"
Rzecznik Praw Obywatelskich zaniepokojony brakiem ogłoszeń rządowych w "Gazecie Wyborczej"
"Gazeta Wyborcza" bez ogłoszeń rządowych. „Dobór mediów opiera się na analizie wiarygodności i skuteczności”
"Gazeta Wyborcza" bez ogłoszeń rządowych. „Dobór mediów opiera się na analizie wiarygodności i skuteczności”
Kancelaria Premiera szuka pośrednika do publikacji kondolencji i nekrologów w „Rzeczpospolitej”, „Naszym Dzienniku” i „Gazecie Polskiej Codziennie”
Kancelaria Premiera szuka pośrednika do publikacji kondolencji i nekrologów w „Rzeczpospolitej”, „Naszym Dzienniku” i „Gazecie Polskiej Codziennie”
Konferencje Kancelarii Premiera bez udziału mediów, transmisje online
Interprima wygrała przetarg kancelarii premiera na kampanie informacyjne w internecie
Kancelaria premiera szuka producenta spotów promujących „piątkę Kaczyńskiego”
Będzie kampania promująca „piątkę Kaczyńskiego”
Będzie lista mediów z zakazem reklam od państwowych spółek? KPRM żąda informacji o wydatkach