Kancelaria premiera ma 1,2 mln zł do wydania. Sześć ofert w outdoorowym przetargu

Sześć firm złożyło oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kancelaria premiera ma 1,2 mln zł do wydania. Sześć ofert w outdoorowym przetargu
Donald Tusk, fot. youtube / Sejm RP

Oferty złożyły: Ströer Polska, Euvic Media, Althermedia, Cityboard Media, re58 (dawna Sigma Bis) oraz Media Group.

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy (nie później niż 31 października) do 31 grudnia 2025 roku.

Budżet KPRM na zaplanowane działania wynosi 1,23 mln zł.

Ostatnio podobne zamówienia na zakup powierzchni outdoorowych realizowała agencja Euvic Media, wybrana przez kancelarię premiera w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero