Kandydaci na prezydenta USA preferują reklamy w lokalnychtelewizjach

Od 1 stycznia do 10 października bieżącego roku, w amerykańskiejtelewizji wyemitowano 28.725 spotów reklamowych, promującychkandydatów na urząd prezydenta USA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis Mediaweek, powołując się na dane firmybadawczej Nielsen Monitor-Plus, prawie 95 procent tych spotówpojawiło się w stacjach lokalnych.

W analizowanym okresie zdecydowanie najwięcej spotów miał MittRomney - 10.893. Daleko za nim znaleźli się Bill Richardson (5.975)i Barack Obama (4.293).

W sumie więcej spotów wyemitowali Demokraci - 16.683, wporównaniu do 12.042 w przypadku Republikanów. 19.231 spotówzostało wyemitowanych w stanie Iowa, 4.135 w New Hampshire, a 1.414na Florydzie.

Ciekawą strategię przyjmuje jak na razie Rudy Giuliani. skupiłon się wyłącznie na radiu, gdzie od 2 stycznia do 2 wrześniapojawiły się 642 jego spoty.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję