„Kartą też się opłaca. I kropka” - Biedronka reklamuje płatności kartą (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa informująca o możliwości płaceniu kartą w sklepach Biedronka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kartą też się opłaca. I kropka”, przygotowały firmy Ogilvy & Mather Advertising, OTO Film i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kartą też się opłaca. I kropka” - Biedronka reklamuje płatności kartą (wideo)

Płatności kartą zaczęły być wprowadzane w sklepach Biedronka w połowie czerwca. Obecnie można z nich korzystać w 1993 spośród ponad 2,4 tys. sklepów tej sieci. Listę tych punktów sprzedaży można przeglądać i przeszukiwać w serwisie biedronka.pl/sklepy. Ponadto każdy taki sklep ma specjalną naklejkę na drzwiach wejściowych i materiały informacyjne wewnątrz.

Jednocześnie rozpoczęła się kampania reklamowa promująca płatności kartą. Jest ona prowadzona pod hasłem „Kartą też się opłaca. I kropka”.

Akcja obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor (billboardy). Potrwa do 27 lipca.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising, produkcją spotów telewizyjnych zajęła się firma OTO Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"