Kaspersky Lab rozszerza współpracę ze Scuderia Ferrari

Kaspersky Lab informuje o rozszerzeniu współpracy z zespołem Scuderia Ferrari. Przy okazji ostatniego wyścigu Grand Prix Formuły 1 sezonu 2011 w Sao Paulo Kaspersky Lab ujawnił nowy kontrakt na kolejne dwa lata z tym znanym na całym świecie zespołem wyścigowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca między Kaspersky Lab a Scuderia Ferrari, która przyniosła wiele korzyści obu firmom, nieustannie rozwija się. Efektem nowego etapu partnerstwa będzie większa widoczność logo Kaspersky Lab podczas wszystkich wyścigów Formuły 1 w sezonach 2012 i 2013. Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie i po bokach bolidów, jak również na kombinezonach kierowców wyścigowych oraz całego teamu Scuderia Ferrari. Krok ten jest zgodny ze strategią globalnego wzrostu rozpoznawalności marki Kaspersky Lab.

"

Cieszymy się, że nasza współpraca z zespołem Scuderia Ferrari rozwija się. Nasze firmy mają wiele wspólnych wartości: obie stawiają sobie wysoko poprzeczkę i nieustannie idą do przodu

" – powiedział Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab. "

Nasze osiągnięcia opierają się na bogatym doświadczeniu, nieustannej innowacyjności oraz wykorzystywaniu przełomowych technologii, które pozwalają zapewnić najlepszą w swojej klasie jakość naszych produktów oraz najwyższą niezawodność. Kaspersky Lab zajmuje się zwalczaniem cyberprzestępczości już od ponad 14 lat, zawsze wyprzedzając najnowsze trendy. Pojęcie szybkości jest nam dobrze znane i tym bardziej cieszymy się, że nasze logo będzie widoczne na bolidach Scuderia Ferrari ścigających się w Formule 1

".

Kaspersky Lab po raz pierwszy wstąpił do świata Ferrari i wyścigów samochodowych w maju 2010 roku podczas Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie. W pierwszym etapie współpracy firma sponsorowała zespół AF Corse podczas serii Le Mans oraz objęła pozycję "oficjalnego dostawcy" zespołu Scuderia. Półtora roku później Kaspersky Lab stał się "oficjalnym sponsorem" zespołu, a jego logo pojawiło się na bolidach Ferrari ścigających się w Formule 1 oraz 458 Italia GT2 biorących udział w mistrzostwach serii Le Mans.

Ważny moment we współpracy miał miejsce w marcu 2011, gdy firmy podpisały umowę licencyjną, w wyniku której wprowadziły na rynek produkt pod wspólną marką: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Jest to rozwiązanie bezpieczeństwa z interfejsem w stylistyce Ferrari oraz symulatorem Ferrari Virtual Academy, które łączy w sobie najlepsze w swojej klasie technologie antywirusowe Kaspersky Lab oraz znany na całym świecie wizerunek Scuderia Ferrari.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania Kaspersky Lab jako źródła.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów