Kastor i TapOn rozszerzają współpracę

Kastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn - platformą do tworzenia programów lojalnościowych. Po okresie pilotażu firma objęła programem kilkanaście swoich salonów na terenie całego kraju. Obecnie w każdym z nich klienci mogą zbierać punkty za zakupy i odbierać nagrody używając aplikacji na telefony komórkowe, a także tradycyjnej karty lojalnościowej. Po kilkumiesięcznym pilotażu Kastor uruchomił w swojej sieci sklepów firmowych program lojalnościowy, przygotowany na bazie platformy TapOn, która automatyzuje działania marketingowe. W salonach firmy pojawiły się tablety służące do obsługi programu, które wyświetlają również informacje o dostępnych promocjach i nagrodach. Aby naliczyć punkty za zakupy, sprawdzić ich liczbę lub wymienić na nagrodę, wystarczy zbliżyć do urządzenia telefon z zainstalowaną aplikacją TapOn. Klienci preferujący tradycyjne rozwiązania mogą postąpić dokładnie tak samo, korzystając z plastikowej karty lojalnościowej. Firma wprowadziła system w swoich salonach firmowych na terenie całej Polski m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Kielcach, Częstochowie, Lubinie, Wrocławiu, Włocławku i Łodzi. – TapOn pozwala docierać do wszystkich naszych klientów, którzy chcą korzystać z programu lojalnościowego w komórce, jak i preferujących tradycyjną kartę lojalnościową – mówi Jolanta Bujnowska, członek zarządu Kastor SA – Wdrożenie programu lojalnościowego dało nam nowe możliwości w zakresie interakcji z klientami. Zakładamy, że przełoży się także na zwiększenie świadomości marki Kastor – dodaje Bujnowska. Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Kartę lojalnościową można otrzymać odwiedzając dowolny punkt partnerski. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone. Poza możliwością szybkiego sprawdzenia liczby punktów zebranych w programie, jej użytkownicy mogą też otrzymywać wiadomości o nowych promocjach i zdobywać dodatkowe punkty za rozmaite aktywności, np. polecenie produktu na Facebooku, wypełnienie ankiety konsumenckiej czy wizytę w punkcie sprzedaży. Kastor to kolejna firma z branży modowej, która nawiązała współpracę z TapOn. Programy lojalnościowe stworzone za pomocą tej platformy prowadzą m.in. sieci sklepów SCOTFREE, Eksbut oraz Jubistyl. Użytkownicy TapOn są też premiowani za zakupy w Abstrawear (sklep założony przez autorów popularnego kanału Abstrachuje.TV) oraz Hempszop, sieci sprzedającej ubrania marki DIIL, którą stworzyli znani raperzy Bilon i Wilku. Kastor jest obecny na polskim rynku od ponad 25 lat. Znany jest przede wszystkim z projektowania i produkcji wysokiej jakości koszul męskich, dostępnych w gotowych rozmiarach, jak również szytych na miarę. W portfolio firmy znajduje się także adresowana do kobiet marka Senso. Wszystkie produkty można kupić w salonach firmowych oraz kilkudziesięciu sklepach partnerskich na terenie całej Polski. *** TapOn – system do tworzenia indywidualnych programów lojalnościowych z wykorzystaniem technologii mobilnych lub tradycyjnych kart lojalnościowych. TapOn pozwala na informowanie o promocjach i nagrodach bezpośrednio na telefon komórkowy lub mail klienta. Firmy korzystające z systemu mogą nagradzać swoich klientów za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. wizytę w sklepie lub lokalu czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym. TapOn jest skierowany do średnich i dużych firm, które pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Kastor – producent koszul męskich i konfekcji damskiej. Zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją odzieży. Świadczy usługi w zakresie przeszyć dla firm zagranicznych i polskich. Jest właścicielem marek odzieżowych: Kastor i Senso. Marka Kastor jest obecna na rynku krajowym od 1990 r., ale historia Firmy to prawie 50 lat tradycji i doświadczeń w branży odzieżowej.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+