- Naszą ambicją jest ciągłe doskonalenie warsztatu , bycie dla domów produkcyjnych i agencji reklamowych partnerem w tworzeniu wyspecjalizowanego contentu tabletop. Nie skupiamy się jedynie na produkcjach związanych z kulinariami, ale chcemy być kojarzeni z miejscem w którym klient znajduje profesjonalne, atrakcyjne i niekonwencjonalne sposoby na prezentacje swojego produktu - zapowiada Katarzyna Lachowicz.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-jaksik-zastapil-tomasza-siatkowskiego-jako-wlasciciel-i-prezes-mniam-tv ##
Przez ostatnie pół roku pracowała jako freelancer, a przedtem przez 12 lat była związana z Havas Worldwide Warsaw, przez ostatnie trzy lata jako dyrektor zarządzający Dream Studios.
Wcześniej pracowała m.in. w agencjach McCann Warsaw, Young & Rubicam Poland i Euro RSCG Poland (obecnie Havas Worldwide Warsaw). Z branżą reklamową jest związana od 23 lat.












