Udział liderującego Polsatu w okresie od 28 lipca do 3 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 0,46 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,65 pkt. proc. i wyniósł 10,92 proc. Na ostatniej pozycji podium ulokowała się TVP1. Jej wynik to 10,08 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w historii prowadzenia badań telemetrycznych (6,40 proc.; w dół o 0,39 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak m.in. TV Puls (3,34 proc.; + 0,39 pkt. proc.), TV4 (2,95 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Eska TV (0,93 proc.; + 0,15 pkt. proc.) czy Polo TV (również 0,93 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera należała do Polsatu. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,52 pkt. proc. do 12,71 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zwiększył się o 0,34 pkt. proc. do 11,29 proc. Ostatnia lokata podium należała do TVP1 - wzrost o 0,18 pkt. proc. do 7 proc. udziału. Natomiast na czwartym miejscu uplasowała się Dwójka (w dół o 0,53 pkt. proc. do 5,97 proc. - najniższego udziału w historii).
Warty zauważenia jest również fakt, iż w zeszłym tygodniu udział TVP2 stanowił tylko 46,97 proc. udziału Polsatu.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,16 mln widzów - zgromadziło pokazane na antenie TVP1 główne wydanie „Wiadomości”.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.07.2014 - 03.08.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.07.2014 - 03.08.2014 - grupa 16-49












