Najwięcej widzów obejrzało debiutancki program z 23 kwietnia - ten z ostatniej niedzieli cieszył się najmniejszym zainteresowaniem - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Total IndividualsAge(16 - 49)DateAMRSHR %SHR %14-05-2006115046215,61%13,58%07-05-2006125885118,14%18,51%30-04-2006131391016,04%14,41%23-04-2006134285216,41%17,32%Średnia126478416,50%15,86%
W czasie emisji programu 'Kawa na ławę' (niedziela 10.30 - 11.15) telewizja TVN notuje słabsze wyniki niż stacje konkurencyjne.
YearTotal IndividualsAge(16 - 49)ChannelDay Part groupAMRSHR %SHR %TVP110:30 – 11:15131354917,14%13,78%TVP210:30 - 11:15 174254822,74%23,87%Polsat10:30- 11:15135459117,68%20,69%TVN10:30- 11:15 126478416,50%15,86%
Program oglądany jest głównie przez kobiety.
Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales42,73%SexFemales57,27%Age4- 91,81%Age10 -151,69%Age16 - 192,93%Age20 - 244,03%Age25 - 298,30%Age30 - 346,27%Age35 - 395,91%Age40 - 447,89%Age45 - 4911,11%Age50 - 5415,46%Age55 - 5913,06%Age60+21,55%City sizeRural19,44%City size< 50 tys.24,05%City size50-100 tys.10,66%City size100-200 tys.14,78%City size> 200 tys.31,06%ProfessionTop management10,47%ProfessionMedium level19,61%ProfessionWorkers & farmers15,87%ProfessionRetired37,16%ProfessionOthers16,89%EducationLow37,78%EducationSecondary38,40%EducationHigh20,32%EducationOther3,49%












