Każdego dnia Provident spłaca jedną pożyczkę

W ramach świątecznej kampanii Provident Polska, największej firmy pożyczkowej w Polsce,  trwa konkurs „Wygraj pożyczkę”. Grudzień to szczególny czas – świąteczna aura, śnieg, zapach korzennych przypraw i iglaków sprzyjają obdarowywaniu się, a emocje towarzyszące spełnionym marzeniom są bezcenne. Do tej pory wyłoniono już 14 laureatów, którym firma spłaci pożyczkę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tegorocznej świątecznej kampanii Providenta towarzyszy specjalna propozycja dla klientów. Każdy, kto w terminie od 9 listopada do 28 grudnia skorzysta z oferty firmy (Pożyczki Samoobsługowej lub Pożyczki Dopasowanej) i nie odstąpi od niej, będzie mógł wziąć udział w konkursie „Wygraj pożyczkę”. By móc skorzystać z promocji należy w ciągu 14 dni od daty wzięcia pożyczki wysłać SMS pod numer 600 400 354, w treści wpisując numer pożyczki oraz odpowiedź na pytanie konkursowe „Napisz co w święta LICZY SIĘ dla Ciebie najbardziej?”

Nagrodą dla 50 zwycięzców jest równowartość całkowitej kwoty pożyczki udzielonej w czasie konkursu oraz kwoty związanych z nią kosztów, przeznaczone na całkowitą spłatę pożyczki. Zgodnie z regulaminem, jury wybierze najbardziej kreatywne odpowiedzi. Do tej pory 14 osób wygrało już spłatę pożyczki. Konkurs trwa do 28.12.2016 r. Informacje nt. regulaminu konkursu oraz zwycięzców można znaleźć na stronie: www.provident.pl/konkurs

Okres świąteczny to szczególny czas, w którym wzajemnie się obdarowujemy, chcąc podziękować za obecność naszym bliskim. W Provident Polska wierzymy w plany, cele i marzenia naszych klientów, dlatego tak ważny jest dla nas kontekst naszego codziennego życia. Dzięki konkursowi chcemy dowiedzieć się, co liczy się dla nich najbardziej – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor ds. Marketingu Provident Polska. – Poprzez zorganizowany w ramach świątecznej kampanii konkurs, chcemy pomóc zrealizować cele naszych klientów. To, co jest dla nas najważniejsze, to emocje towarzyszące spełnionym marzeniom – podsumowuje.

Tegoroczna kampania świąteczna marki opiera się na magii liczb – dwanaście potraw przygotowanych na cztery ręce, liczba uderzeń serca dziecka, które rozpakowuje prezent, czy oczekiwanie na pierwszą gwiazdkę. Spoty wprowadzają odbiorcę w świat konsumenta, pozwalają zasiąść mu przy wigilijnym stole i poczuć magię świąt.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji