Każdy może pojawić się na okładce “Bloomberg Businessweek”

Zerowy numer magazynu “Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) ukaże się w nakładzie 40 tys. egz. Na okładce każdego egzemplarza znajdzie się imię, nazwisko i zdjęcie jednego z czytelników.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Aby znaleźć swoje dane i fotografię na okładce pisma, należy zarejestrować się do 19 sierpnia br. na stronie internetowej http://rejestracja.bbwp.pl. Otrzymanie spersonalizowanego zerowego numeru magazynu jest bezpłatne.

Spersonalizowany egzemplarz pisma z własnym zdjęciem i nazwiskiem będą mogli otrzymać także prenumeratorzy pisma - jako pierwszy numer ich prenumeraty.

Personalizacja pisma to jeden z elementów kampanii promocyjnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek polskiej edycji “Bloomberg Businessweek”. Premiera numeru zerowego odbędzie się podczas 21. Forum Ekonomicznego w Krynicy 7 września br.

“Bloomberg Businessweek Polska” ma trafić do regularnej sprzedaży jesienią br. Redaktorem naczelnym tytułu, który początkowo będzie dwutygodnikiem, a potem tygodnikiem, jest Michał Kobosko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"