Kellogg stawia na Leo Burnett

Firma Kellogg przekazała lwią część swojego globalnego budżetureklamowego agencji Leo Burnett.

km
km
Udostępnij artykuł:

Leo Burnett do tej pory odpowiadała za budżet reklamowy znanegoproducenta płatków śniadaniowych w USA. Teraz dojdą do tego rynki wEuropie i Ameryce Łacińskiej, które wcześniej obsługiwała agencjaJWT. Tej z kolei pozostanie praca dla Kellogg tylko w regionie Azjii Pacyfiku.

Kellogg, do którego należą takie marki jak Corn Flakes, SpecialK i Crunchy Nut, postanowił zrewidować listę obsługujących jąagencji reklamowych w sierpniu tego roku.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"