KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)

Sieć KFC rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych świąteczną kampanię, którą chce przekonać, dlaczego kurczak jest lepszym wyborem na bożonarodzeniowy obiad niż indyk. Za serię komiksowych reklam odpowiada agencja Mother.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)

W USA indyk musi pojawić się na stole w Dniu Dziękczynienia, często jest też serwowany w Boże Narodzenie. KFC  w swojej świątecznej kampanii próbuje przekonać, że nie jest to dobry wybór i że oferuje coś lepszego - kurczaka.

W ramach kampanii powstała seria pięciu 10-sek. spotów zatytułowanych: „Chainsaw”, „Up in smoke”, „Slippery Turkey”, „Ovenception” i „Defrosting”. KFC pokazuje w nich w zabawny sposób zagrożenia, jakie mogą pojawić się w związku z przygotowywaniem indyka na święta.

Wśród nich problem z rozmrażaniem, dopasowaniem wielkością do piekarnika, przypaleniem itp. Wszystkie sceny prowadzą ostatecznie do katastrofy.Wtedy pojawia się kubełek KFC i napis: „Good luck on the 25th. Untile then, we’ve got you”.

Autorem reklamy jest agencja Mother, spoty zostały wyreżyserowane przez Golden Wolf.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"