„Kidmobile” - kampania nt. technologii mobilnych z T-Mobile i Demotywatory.pl

Fundacja Kidprotect.pl rozpoczyna kampanię „Kidmobile” promującą bezpieczne korzystanie z technologii mobilnych. Partnerem akcji - obejmującej m.in. konkurs w serwisie Demotywatory.pl - jest sieć T-Mobile.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii edukacyjnej „Kidmobile” jest zwrócenie uwagi na zagrożenia, jakie niesie ze sobą nierozważne korzystanie z telefonu komórkowego i mobilnego internetu - przede wszystkim przez dzieci, lecz również dorosłych. Głównym elementem akcji jest 15-letni film opowiadający o perypetiach rodziny związanych z technologiami mobilnymi.

W filmie u boku znanych aktorów - Tamary Arciuch, Jerzego Zelnika i Tomasza Bednarka - wystąpiły dzieci z dwóch mazowieckich szkół. Scenariusz napisała Patrycja Hurlak, która wraz z Pawłem Ziębaczewskim odpowiadała za produkcję. Film nakręcił Waldemar Szmidt, wyreżyserowała Agnieszka Dąbrowska, a producentem wykonawczym jest Artefactum Film.

Kampania obejmuje też konkurs z udziałem Mobilemana - postaci wymyślonej przez agencję Telescope - prowadzony w serwisie Demotywatory.pl. Partnerem akcji jest sieć komórkowa T-Mobile, a patronem honorowym - rzecznik praw dziecka Marek Michalak. Działania są prowadzone w ramach rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym „Razem bezpieczniej“ oraz obchodów Roku Korczakowskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"