Dzień Singla generuje coraz większe zyski w Polsce i na świecie

Przypadające na 11 listopada chińskie święto Dzień Singla staje się dla coraz większej liczby konsumentów okazją do zakupów.  W ubiegłym roku, pomiędzy 11 a 13 listopada 7-krotnie wzrosła liczba zamówień dokonywanych przez Polaków na chińskich platformach zakupowych. Zgodnie z danymi przeanalizowanymi przez Admitad, w istotny sposób przyczynili się do tego  internetowi twórcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dzień Singla generuje coraz większe zyski w Polsce i na świecie
Fot. Pixabay

Według danych przeanalizowanych przez Admitad, dostawce rozwiązań performance marketingu, twórcy treści uczestniczący w promocjach z okazji Dnia Singla na całym świecie, zwiększyli swoje zarobki płynące ze współpracy partnerskiej o 89 proc..

Pomimo że w Polsce ten dzień dopiero zyskuje na popularności, udało się zwiększyć przyrost ze sprzedaży wśród lokalnych partnerów aż o 33 proc. w ciągu tygodnia, w porównaniu do regularnych okresów wyprzedaży. O 44 proc. wzrosła również liczba zamówień generowanych dla polskich marek przez partnerów sprzedażowych. Ich działalność w sieci przyciąga wielu odbiorców, którzy chętniej korzystają z polecanych produktów i usług, generując tym samym wzrost wyników sprzedażowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alibaba-z-rekordem-sprzedazy-w-dniu-singla-dynamika-wzrostu-najgorsza-w-historii-jaka-wartosc-sprzedazy-jakie-promocje ##

- Listopad to najgorętszy okres handlowy na polskim rynku, głównie za sprawą Black Week i Cyber Monday. Z kolei w perspektywie globalnej, coraz większe znaczenie zyskuje 11 listopada, kiedy obchodzony jest zaczerpnięty z chińskiej tradycji Dzień Singla. W ubiegłym roku, tylko pomiędzy 11 a 13 listopada, sprzedaż internetowa na chińskich platformach zakupowych wzrosła aż 7-krotnie. Z naszych analiz wynika, że do wzrostu popularności tego trendu istotnie przyczynili się szeroko rozumiani internetowi twórcy, którzy zintensyfikowali wtedy swoją działalność - uważa Mateusz Łukianiuk, country manager Poland w Admitad.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/black-friday-promocje ##

Kto zarabia na Dniu Singla?

Statystyki dostarczone przez partnerów Admitad wskazują, że na Dniu Singla najlepiej zarobiły blogi i strony tematyczne. Przypadło im w udziale około 17 proc. ogólnego dochodu. Drugie miejsce w rankingu zajęli influencerzy i właściciele grup tematycznych na Facebooku – 12,5 proc.. Krok za nimi były kanały tematyczne i grupy funkcjonujące na komunikatorach – 12,2 proc. oraz youtuberzy – 10,9 proc..

- Prognozujemy, że w tym roku te proporcje nie ulegną znaczącej zmianie. Warto mieć jednak na uwadze, że stale rośnie pozycja konkurencyjna influencerów oraz komunikatorów. Spodziewamy się, że w ciągu kilku kolejnych lat widocznie wzrośnie ich udział we wspólnych zyskach partnerów – wskazuje Mateusz Łukianiuk z Admitad.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tydzien-znanych-marek-aliexpress-skrocony-czas-dostawy-do-polski-opinie ##

Najbardziej dochodowe kategorie produktowe

Zgodnie z danymi przeanalizowanymi przez firmę, najbardziej dochodowymi kategoriami towarów i usług dla influencerów oraz twórców treści podczas Dnia Singla okazały się kolejno: usługi mobilne i IT, moda, elektronika, edukacja online i usługi finansowe.

grafika

- Analizując wyniki zeszłorocznej sprzedaży należy uwzględnić wpływ, jaki miała na nią pandemia COVID-19. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że branża elektroniczna, modowa i kosmetyczna, które w przeszłości tradycyjnie prowadziły w rankingach sprzedaży i zarobków twórców, ponownie znacząco wyprzedzą w tym roku branżę usług online. Powinni oni wziąć pod uwagę tę zmianę priorytetów i potrzeb swoich odbiorców, aby odpowiednio zaplanować kolejne działania i zmaksymalizować zyski – dodaje Mateusz Łukianiuk.

W ubiegłym roku w trakcie Dnia Singla w naszym kraju najlepiej sprzedawały się produkty pochodzące z chińskich platform sprzedażowych oraz gry online.

- Opłacalną strategią będzie skupienie uwagi na próbie zaspokojenia kluczowych potrzeb swoich odbiorców. W obliczu ożywionych dyskusji medialnych dotyczących potencjalnego kryzysu energetycznego, na szczycie tegorocznej listy potrzeb zakupowych mogą znaleźć się także artykuły gospodarstwa domowego, w tym systemy grzewcze oraz ocieplana odzież - podsumowuje Mateusz Łukianiuk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+