"Kierowca na szóstkę" - akcja edukacyjna i konkurs

"Kierowca na szóstkę" to nazwa ogólnopolskiej akcji edukacyjnej na rzecz poprawy ...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Kierowca na szóstkę" to nazwa ogólnopolskiej akcji edukacyjnej na rzecz poprawy bezpieczeństwa młodych kierowców organizowanej przez Renault Polska we współpracy z Komendą Główną Policji, Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, PZA oraz Ideą. Patronami medialnymi akcji są Auto Świat, Cityboard, Newsweek, RMF FM i TVN.

Firma Renault od ponad 9 lat prowadzi w Polsce działania mające na celu wzrost bezpieczeństwa na drogach. Łączna kwota nakładów poniesionych przez Renault na te działania w latach 1994 - 2003 wyniosła pięć milionów złotych.

Prowadzona obecnie akcja pod nazwą "Kierowca na szóstkę" powstała w odpowiedzi na tragiczne statystyki dotyczące młodych kierowców, czyli osób w wieku 18 - 24 lat. Chociaż grupa ta to tylko 10 % całego społeczeństwa, to stanowi ona jedną piątą wszystkich kierowców biorących udział w wypadkach drogowych. Młodzi kierowcy są też najliczniejszą grupą ofiar wszystkich wypadków. W ubiegłym roku nastąpił wzrost wypadków spowodowanych przez młodych kierowców. Byli oni sprawcami 10 228 zdarzeń drogowych, w których zginęło 1

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela