Oferta promocyjna jest skierowana do każdego użytkownika, który przeniesie swój numer do taryfy abonamentowej T-Mobile. Przez cztery miesiące będzie mógł korzystać z nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci, SMS-ów i MMS-ów oraz 100 GB pakietu internetowego, płacąc za wszystko 10 zł miesięcznie.
W każdym momencie można zrezygnować z umowy, natomiast po zakończeniu okresu promocyjnego można też skorzystać z aktualnych propozycji T Mobile lub przejść automatycznie na bezterminową ofertę standardową z pakietem 1 GB danych i nielimitowanymi rozmowami do sieci komórkowych za 29 zł miesięcznie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-z-mniejsza-liczba-uzytkownikow-ale-wyzszymi-przychodami ##
W kampanii reklamującej tę ofertę występują aktorka Kinga Preis oraz dziennikarka i wokalistka Patricia Kazadi. W spotach aktorka na melodię piosenki „You Really Got Me” The Kinks zachęca Kazadi do wybrania T-Mobile, opisując zalety tej sieci.

Kinga Preis wystąpiła już, razem z Tomaszem Kotem, w poprzedniej kampanii reklamowej telekomu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/patricia-kazadi-prowadzaca-electronic-beats-w-4fun-tv-i-4fun-fit-dance ##
Nowa akcja reklamowa jest realizowana od piątku w telewizji (spot w wersji 45-, 30- i 15-sekundowej), internecie (reklamy display i rich media, aktywności w social media), radiu, na outdoorze (nośniki wielkoformatowe) oraz w BTL-u.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii ATL-owej odpowiada agencja Bridge2Fun, za działania w internecie - Agencja Warszawa, za materiały BTL-owe - agencja G7, a za reklamy internetowe oraz planowanie i zakup mediów - Starcom Mediavest Group.











