Kit Kat na Facebooku: lokalne fanpage’e połączone w globalny

Lokalne fanpage’e facebookowe marki Kit Kat (należącej do koncernu Nestlé) zostały zespolone w jeden, globalny. Wykorzystano do tego funkcjonalność niedawno udostępnioną przez Facebook.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nestlé uzasadnia, że dzięki zespoleniu fanpage’y Kit Kat w jeden może na nim prowadzić spójną komunikację do wszystkich fanów tej marki na całym świecie. Nowy, wspólny fanpage jest połączeniem globalnej strony z lokalnymi i będzie zawierał inne treści w zależności od kraju lub regionu.

Połączenie objęło również polski fanpage Kit Kat, dostępny pod adresem facebook.com/kitkatpl. Dzięki temu formalnie ma on ponad 7,5 mln użytkowników, w jednej chwili stając się zdecydowanie najpopularniejszą stroną facebookową w Polsce (zobacz szczegółowe dane na koniec lipca).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele