Jarosław Pawlak przez ostatnie 5 lat w firmie badawczej Gemius był odpowiedzialny za rozwój produktu i metodologię badania Mediapanel. Specjalizował się w rozwoju metodologii pasywnego pomiaru radia, reklamy zewnętrznej oraz mediów cyfrowych.
W Wirtualnej Polsce tworzył od podstaw dział badań i analiz audytorium internetu. Współtworzył organizację branżową Polskie Badania Internetu oraz podwaliny pod pomiar internetu jako medium w Polsce. Wprowadzał na polski rynek badania marketingowe realizowane online.
Jako head of research and strategic marketing w Stroer OOH wprowadził badania efektywności kampanii reklamowych out of home jako standard rynkowy. Współpracował również z międzynarodowymi firmami badawczymi TNS i Comscore.
Klara Ufnalewska jest ekspertką w zakresie public relations i komunikacji korporacyjnej z ponad 18-letnim doświadczeniem. W By The People Group odpowiada za kształtowanie narracji korporacyjnej, budowanie reputacji marki oraz komunikację kryzysową i wewnętrzną.

Wcześniej zarządzała komunikacją oraz działaniami CSR w 17 krajach Europy Środkowo-Wschodniej w Panasonic Marketing Europe GmbH. Jest autorką wielu kampanii komunikacyjnych i eventów, m.in. projektów z zakresu ESG dla branży retail, działań media relations i komunikacji kryzysowej dla globalnych marek technologicznych, a także kampanii partnerskich.
By The People Group obsługuje obecnie blisko 30 klientów i realizuje ponad 500 projektów rocznie w Polsce oraz na rynkach międzynarodowych. Grupę tworzy obecnie ponad 150 osób. W jej portfolio są zarówno globalne marki, jak i lokalni gracze z branż takich jak beauty, moda, FMCG, elektronika użytkowa, produkty dziecięce, technologia, gaming, motoryzacja i sztuka.











