Klaudia Chruściel dołączyła do zespołu Storytel Polska ponad 3,5 roku temu na stanowisko marketing project manager, była odpowiedzialna za launch produkcji Storytel Original, kampanie brandowe oraz tworzenie i wdrażanie strategii promocji podcastów. Po trzech latach awansowała na content marketing managera.
- Przez ostatnie lata pracy w Storytel prowadziłam projekty marketingowe. W związku z tym dokładnie poznałam strukturę oraz specyfikę kategorii. Na nowym stanowisku będę kontynuowała i rozwijała strategię opartą na kontencie oraz na indywidualnym podejściu do kampanii. Wnioski, jakie wyciągnęliśmy z odnoszących sukcesy kampanii jest to, że ludzie kochają dobre historie, i jeżeli w ich tworzeniu i komunikacji uda się wpisać w aktualne trendy, zostaną one świetnie przyjęte. Dlatego nie ustajemy w wysiłkach i jeszcze na ten rok zaplanowaliśmy kolejne niespodzianki - mówi Klaudia Chruściel.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jakub-barzak-storytel-global-creative-strategy-head ##
Zanim dołączyła do Storytel Polska, Klaudia Chruściel zdobywała doświadczenie w branży eventów, w agencjach Walk i McCann Worldgroup.
Storytel to cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach i tabletach. Działa w 20 krajach na świecie. Ma siedzibę w Sztokholmie.











