Knorr promuje 'gorrrącą przerwę w pracy'

Knorr prowadzi promocję Gorącego Kubka o smaku krupniku wśród osóbaktywnych zawodowo. Kampania pod hasłem "Gorrrąca przerwa w pracy"obejmuje działania w 21 miastach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 20 października akcja promuje Knorr Gorący Kubek jakoidealne rozwiązanie na wykorzystanie krótkiej przerwy w pracy.Jednocześnie kampania informuje o wprowadzeniu na rynek nowegosmaku tej marki - krupniku.

Promocja pod hasłem "Gorrrąca przerwa w pracy" obejmujedegustowanie nowego smaku przez konsumentów oraz rozdawanie imsaszetek z zupą i informacją, jak najefektywniej wykorzystać kilkaminut przerwy w pracy. Akcja realizowana jest na zlecenie Unileverprzez Eskadra Marketing Services w 21 miastach: Tarnowie,Rzeszowie, Lublinie, Radomiu, Kielcach, Nowym Sączu, Zakopanem,Częstochowie, Kaliszu, Poznaniu, Gnieźnie, Koninie, Katowicach,Bielsku-Białej, Warszawie, Płocku, Włocławku, Bydgoszczy, Toruniu,Opolu i Gliwicach. Jednocześnie trwa kampania reklamowa marki KnorrGorący Kubek.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów