Kolejne Effie dla Proama

Wczoraj na corocznej Gali nagród EFFIE, Proama wraz z domem mediowym MediaCom i agencją kreatywną Change Integrated otrzymała brązową statuetkę za kampanię reklamową Bezszkodowi Kierowcy, zrealizowaną w 2013 roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

EFFIE to istotne w środowisku marketingowym nagrody przyznawane za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Do tegorocznej polskiej edycji konkursu zgłoszono 170 kampanii w 20 kategoriach, z czego nagrody otrzymało 48, w tym kampania Proama – bezszkodowi kierowcy.

Proama otrzymała już drugą statuetkę Effie – rok temu została nagrodzona za launch marki.

- Cieszymy się bardzo z tej nagrody, ale przede wszystkim cieszymy się z tego, że nasze kampanie pomagają naszym agentom w sprzedaży i sprawiają, że stale dzwonią telefony od potencjalnych klientów do naszego Oddziału – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.

Efektywność nie tylko działań marketingowych, ale całego zespołu specjalistów Proama, od działu produktu przez sprzedaż, serwis i wsparcie agencyjne, likwidację szkód, finanse, HR po IT potwierdzają wyniki sprzedażowe.

W 2013 roku w stosunku do roku poprzedniego dynamika wzrostu liczby nowych kontaktów w wyniku kampanii wyniosła w Proama + 140 proc. 2013 rok przyniósł Proama prawie potrojenie udziałów w OC i podwojenie udziałów w rynku ubezpieczeń autocasco w stosunku do poprzednich 12 miesięcy.

Obecnie z polisami Proama jeździ ponad 850 tys. kierowców.

Proama specjalizuje się w ubezpieczeniach majątkowych. Oferuje ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC oraz mieszkaniowe, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, ubezpieczenia osobowe, a także kompleksową ochronę dla małych i średnich firm. Proama wyróżnia się na rynku proponując bezpiecznym i bezszkodowym kierowcom 70% bonus-malus oraz dedykowanego Osobistego Doradcę dla osób kupujących przez Internet i telefon.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online