Średnio każdy z dwunastu wyemitowanych w tym roku odcinków "Kołafortuny" oglądało 2,9 mln widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research. Udziały TVP 2 w rynku w czasie emisji programuwyniosły 19,98 proc. w grupie wszystkich widzów, a w tzw. grupiekomercyjnej - 16,78 proc.
Podczas emisji teleturnieju większą widownię od TVP 2 ma tylkoTVN, która nadaje wtedy "Fakty" (średnio 3,9 mln widzów). "Kołofortuny" wyprzedza za to emitowane przez Polsat "Wydarzenia","Sport" i "Prognozę pogody" (2,55 mln) i - nieznacznie -"Wieczorynkę" oraz "Wiadomości" TVP 1 (2,82 mln).
Wzrost oglądalności "Koła fortuny" widać w porównaniu do danychz poprzedniego roku. Wtedy w okresie od końca października do końcagrudnia teleturniej przyciągał średnio 2,65 mln widzów przyudziałach na poziomie 17,96 proc. (16,23 proc. w 16-49) iprzegrywał zarówno z serwisami informacyjnymi TVN-u (4,34 mlnwidzów) i Polsatu (2,82 mln), jak i "Wieczorynką" (2,99 mln).

"Koło fortuny" oglądają głównie kobiety. Wśród widzówteleturnieju dominują też osoby powyżej 45 roku życia, mieszkańcywsi i średnich miast oraz ludzie posiadający podstawowewykształcenie.











