Kolporter sampluje kalendarzyki Commercial Union

W salonikach prasowych sieci Kolporter rozpoczęła się akcjapromocyjna Commerial Union. Sampling kalendarzyków tej firmyskierowany jest do młodych osób wybierających fundusze emerytalne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sampling kalendarzyków Commerial Union ma informować młode osobyo możliwości wybrania tej właśnie firmy jako ich funduszuemerytalnego. Akcja skierowana jest do ludzi w wieku 20-24 lata,którzy rozpoczynają karierę zawodową.

Zaplanowaną do 10 stycznia realizację tej kampanii w 244salonikach prasowych Kolportera w całej Polsce zajmuje się działpromocji tej sieci, a zakup mediów przygotował dom mediowyStarcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą