Cztery nowe osoby w Notorius Interactive

Pracę w agencji Notorius Interactive rozpoczęli Mateusz Jabłoński, Monika Klapiszewska, Anna Araszkiewicz i Hanna Guryl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wszyscy nowi pracownicy Notorius Interactive będą odpowiadać za nawiązywanie relacji z nowymi klientami oraz prowadzenie działań dla obecnych kontrahentów agencji.

Mateusz Jabłoński poprzednio pracował w agencji Albedo Marketing. Studia w zakresie marketingu politycznego ukończył na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

Monika Klapiszewska (na górnym zdjęciu po prawej) do tej pory zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowych w czasopismach związanych ze sztuką oraz pracowała w jednej z najpopularniejszych poznańskich galerii. Ukończyła zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz kulturoznawstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.

grafika

Hanna Guryl (na dolnym zdjęciu po prawej) do tej pory pracowała w galerii sztuki oraz w dziale marketingu jednej z poznańskich firm. Skończyła kulturoznawstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Anna Araszkiewicz poprzednio zajmowała się obsługą klientów w warszawskiej filii Delikatessen Brand & Design Agency. Wcześniej studiowała handel i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA