SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery pisma odmówiły publikacji tekstu Cezarego Łazarewicza o Tomaszu Lisie. „Byłoby łatwiej gdyby dotyczył kogoś innego”

Dziennikarz Andrzej Bober opublikował na blogu artykuł Cezarego Łazarewicza na temat szczegółów umowy firmy Tomasza Lisa z Telewizją Polską na produkcję publicystycznego talk-show w TVP2. Publikacji tekstu odmówiły cztery tytuły prasowe, którym autor go zaproponował. - Łatwiej byłoby gdyby tekst dotyczył kogoś innego - wyjaśnia Łazarewicz portalowi Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Cztery pisma odmówiły publikacji tekstu Cezarego Łazarewicza o Tomaszu Lisie. „Byłoby łatwiej gdyby dotyczył kogoś innego”

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Organizator widowni
No to niezłą kasę kiedyś się brało, a teraz nawołuje do nie płacenia abonamentu :)
To się chyba hipokryzja nazywa.
odpowiedź
User
plus minus
Mniejsza o kasę jaką publiczna płaciła za TELEFOXA. Za niekorzystną dla TVP umowę trzeba by pociągnąć ówczesny zarząd ale kto to ma zrobić? Prawdziwy problem to to, że 4 gazety, które w normalnym kraju biłyby się o możliwość publikacji czegoś takiego, po prostu olały temat, bo jest niewygodny. Gdyby tak działo się podczas afery Watergate, to jej szczegóły poznałby tylko Nixon i jego otoczenie....
odpowiedź
User
009
Lis zarobił dla TVP 188 mln zł na reklamach. Sami sobie policzcie ile zostało po odliczeniu kosztów. Ile zarobi Gociek?


Jasne, Lis kurą znoszącą złote jajka, dziwne, że żadna telewizja nie wzięła go po odejściu z TVP.
odpowiedź
User
kłamca
Może na początek Łazarewicz napisze, że Lis usunął go z Newsweeka, o czym wszyscy wiedzą. I wtedy wsystko będzie jasne.
odpowiedź
User
ioioo
Prrzez 8 lat w TVP było chyba z 10-ciu prezesów, od Urbańskiego, przez narodowca Farfała, jakiegoś SLD-owca po Brauna. I 8 lat przedłużali umowy z Lisem. To jest układ- wielki spisek, umówili się, żeby działać na niekorzyść TVP. Nie róbmy jaj, gość robił program, który miał świetną oglądalność, zarabiał dla TVP miliony, wygrywał z wszystkimi programami w komercji całe 8 lat, a teraza teraz jakieś beztalencie go szarpie za nogawki. Żałosne.
odpowiedź
<