FFCreation.com dla Inteligo

Agencja FFCreation.com stworzyła dla Inteligo trzy kampanie w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwsza z nich to kampania sprzedażowa, z naciskiem położonym na wartości dodane posiadania konta Inteligo: szybki debet, możliwość doładowania telefonu pre-paid każdej sieci prosto z konta oraz możliwość zakupu ubezpieczenia. Na potrzeby kampanii zostały stworzone 2 linie – męska i żeńska. Kreacje linii męskiej podkreślały głównie dużą ilość benefitów produktu, w linii żeńskiej oparto się na aspektach związanych z wygodą i oszczędnością czasu.

Następne dwie kampanie dotyczyły promocji kolejno ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych, oferowanych w ramach konta Inteligo. Obie promocje  komunikowane były poprzez pokazanie zalet tych produktów oraz dostępnych w promocji nagród, między innymi: bilety lotnicze, zagarki, Ipody, torby sportowe. Promocje kierowane były zarówno do obecnych jak i nowych klientów konta Inteligo.

We wszystkich kampaniach FFCreation zastosowało billboard, banner, skyscraper i box śródtekstowy oraz buttony.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji