Miranda Ekiert: z RMF FM do agencji SEO4.net

Miranda Ekiert, była dyrektorka serwisów internetowych w RMF.FM, objęła stanowisko content managera w krakowskiej agencji SEO4.net.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Miranda Ekiert: z RMF FM do agencji SEO4.net
Miranda Ekiert

Ekiert w SEO4.net odpowiada za przygotowanie propozycji działań content marketingowych dla partnerów agencji. W zakres jej obowiązków wchodzi m.in. przygotowanie audytów, analiz i strategii content marketingowych dla sklepów internetowych, firm z branży medycznej oraz usługowej.

Wcześniej przez wiele lat Miranda Ekiert była związana z Grupą RMF, gdzie zajmowała się projektowaniem oraz rozwojem stron i aplikacji internetowych oraz kierowała zespołem redakcyjnym strony internetowej rmf.fm. Jako dyrektor serwisów internetowych (do 2017 roku) odpowiadała za całokształt działań internetowych wszystkich spółek należących do Grupy RMF.

- Wieloletnie doświadczenie, spersonalizowane podejście do każdej kampanii oraz jasne warunki współpracy z partnerami to tylko kilka czynników, które skłoniły mnie do dołączenia do SEO4.net. Firma angażuje się także w działania lokalne w Krakowie, na przykład sponsoruje pandę oraz zebrę w krakowskim ZOO, co bardzo mnie ujęło - mówi Miranda Ekiert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe