Opcom wygrał przetarg firmy Prografix

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Prografix na dedykowany system B2B do direct mailingu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia”. Do przetargu stanęło 5 firm.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Opcom wygrał przetarg firmy Prografix

Przedmiotem zapytania ofertowego było stworzenie i wdrożenie internetowej platformy e-commerce. Prace potrwają do końca stycznia 2018r.

Całość projektu koordynuje Piotr Śmietana, Head of IT agencji Opcom.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa szefowa sprzedaży agencyjnej w Bauer Media Outdoor Poland. Transfer z Agory

Nowa szefowa sprzedaży agencyjnej w Bauer Media Outdoor Poland. Transfer z Agory

"Zero tolerancji dla mobbingu!" – rusza akcja GoWork

"Zero tolerancji dla mobbingu!" – rusza akcja GoWork

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -
Materiał reklamowy

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów