Więcej treści od Food Network i HGTV na Snapchat Discover

Koncern Scripps Network Interactive zawarł umowę ze Snap Inc., na mocy której będzie produkować materiały związane z kanałami Food Network i HGTV, które będą emitowane wyłącznie na platformie Discover Snapchata. Scripps liczy, że dzięki temu uda się przekonać do jego kanałów telewizyjnych nadawanych linearnie użytkowników Snapchata z tzw. pokolenia millenialsów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Scripps i Snap Inc. współpracują od 2015 roku - wówczas Food Network był jednym z pierwszych wydawców, który zaczął dostarczać treści na platformę Discover. W ramach nowej umowy, Food Network będzie kontynuować współpracę i rozwijać ofertę materiałów na platformę Discover.

- Snapchat jest dla nas doskonałym miejscem, w którym możemy spróbować dotrzeć do pokolenia millenialsów, którzy jeszcze nie przekonali się do naszej oferty. Znajdujemy tam coraz więcej nowych fanów - uzasadnia Henry Ahn, prezes Scrips Networks ds. dystrybucji treści i marketingu.

Kathleen Finch, główna programistka zajmująca się w Scipps contentem i marką powiedziała, że współpraca z Discover jest nie tylko pomostem łączącym marki telewizyjne Scrippsa z internetem, ale pozwala też nadawcy tworzyć niepowtarzalne treści skierowane dla przyszłych pokoleń entuzjastów jedzenia i aranżacji domów.

Wśród dostawców treści na platformę Discover, oprócz Scripps, są również Vice Media, Discovery Communications, sieć A+E, BBC Worldwide, Turner, Viacom, NBCUniversal.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-new-york-times-postawi-na-snapchat-discover-kosztem-wideo-na-youtube ##

Według niedawno opublikowanych badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen na zlecenie firmy Snap Inc. firmy medialne publikujące treści na platformie Discover firmy Snapchat dostrzegają znaczny wzrost liczby widzów swoich kanałów i na innych platformach. Na przykład badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen wykazało, że partnerzy platformy Discover zanotowali w ostatnim czasie 16 proc. wzrost średniego miesięcznego zasięgu, podczas gdy średnia miesięczna liczba odbiorców telewizyjnych ogółem spadła o 5 procent (w badaniu porównano wyniki z sześciu miesięcy poprzedzających współpracę z Discover z wynikami z okresu sześciu miesięcy od nawiązania współpracy).

W ramach rozszerzonej umowy pomiędzy Scripps Networks i Snap Inc., firmy będą wspólnie obsługiwać reklamodawców  i sponsorów poprzez unikalne kampanie wykorzystujące technologię reklamową Snap oraz relacje z klientami firmy Scripps.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową