Komórka jest niemal bezcenna

Brytyjscy posiadacze komórek nie chcą ich oddać za nic.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Większość z młodych użytkowników telefonów komórkowych woli poświęcić alkohol, seks i czekoladę, a nawet herbatę i kawę, niż spróbować żyć bez telefonu komórkowego przez miesiąc. Wyniki badań z raportu Mobile Life 2007 stworzonego przez Carphone Warehouse i London School of Economics to efekt ankiety przeprowadzonej wśród ponad 1250 osób w wieku 16-64 lata.

Jedna na trzy osoby nie była w stanie poświęcić komórki za "milion funtów lub więcej", przy czym kobiety przewodziły tej stawce. W grupie wiekowej 16-24 lata miliona odmawiało 22 proc. pytanych, gdy średnia wynosiła 16 proc. 16 proc. ankietowanych przyznało się, że nie odda komórki za żadną cenę.

20 proc. osób z najmłodszej z badanych grup sądziło, że komórki obniżają poziom ich życia, a głównym tego powodem była możliwość skontaktowania się z nimi pracodawcy, umawianie się na ostatnią chwilę, czy możliwość padnięcia ofiarą przestępstwa (np. kradzieży telefonu).

Warto zauważyć, że w starszych grupach wiekowych większą popularnością cieszyła się kawa i herbata, a pytani w wieku od 25 do 34 lat byli najmniej skłonni poświęcić na miesiąc seks.

Źródło: vnunet - pclab.pl

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie