Komputronik startuje z wiosenną kampanią reklamową

Komputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych, we współpracy z vendorami przygotował wiosenną kampanię. Zakrojona na szeroką skalę akcja ma promować ofertę Komputronik wraz z licznymi promocjami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Bożonarodzeniowa odsłona kampanii „Święta na wypasie” zyskała uznanie naszych klientów i partnerów biznesowych. Co dla nas ważne, znalazła swoje wyraźne odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży. Wszystko to zmobilizowało nas do kontynuacji koncepcji komunikacji również okresie wiosennym – mówi Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Wraz z vendorami przygotowaliśmy kompleksową, promocyjną ofertę, której towarzyszy zakrojona na szeroką skalę kampania realizowana do końca maja – dodaje.

Pierwszy etap pod hasłem „Święta na wypasie” potrwa do połowy kwietnia. Komputronik do współpracy zaprosił 6 vendorów: Samsung, Dell, TP Link, Sharp, Lenovo i Asus. Realizowane będą również liczne promocje sprzedażowe z vendorami peryferyjnymi czy akcesoryjnymi.

W ramach akcji „Święta na wypasie”, w marcowe weekendy od czwartku do niedzieli klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej propozycji ratalnej w różnych wariantach tej usługi. Promocja ratalna jest wsparta kampanią w Radiu Eska oraz aktywnymi działaniami w sieci sprzedaży. 

Wiosenna akcja Komputronik realizowana jest w mediach społecznościowych, a także w serwisach ogólnotematycznych (Wp.pl, O2.pl) i technologicznych oraz na YouTube. Dodatkowo przygotowano spoty radiowe, które będzie można usłyszeć na antenie Radia Zet, RMF FM i Eska. Komputronik przeprowadzi również akcje outdoorową. Od połowy kwietnia w największych polskich miastach pojawią się citylighty promujące ofertę Komputronik. Reklamy będzie można zobaczyć też na autobusach miejskich w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Łodzi.

Kreacje przygotował zespół Komputronika, natomiast w planowaniu mediów wsparła go Agencja Sales&More. Kreacje video przygotował Otwarty Dom Produkcyjny Rectrue.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu