Komunikatory tracą na rzecz serwisów społecznościowych

Wzrost popularności serwisów społecznościowych oznacza, żeinternauci znacząco mniej czasu przeznaczają na korzystanie zkomunikatorów takich jak MSN Messenger czy AOL Instant Messenger.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że wzrost tennie wpływa na zmniejszenie się liczby osób korzystających zkomunikatorów, a jedynie na czas poświęcany na ich używanie -informuje serwis Brand Republic.

W okresie 12 miesięcy do końca marca bieżącego roku przeciętnyczas przeznaczany przez jednego brytyjskiego użytkownika nakomunikatory internetowe zmalał o 19 procent: z 3 godzin i 32 minutdo 2 godzin i 51 minut.

Tymczasem liczba ich unikalnych użytkowników w tym samym czasiewzrosła o 3 procent (do 19,2 miliona). To jednak mniej w porównaniuz 12-procentowym wzrostem liczby użytkowników serwisówspołecznościowych z Wielkiej Brytanii (20,5 miliona).

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+