W ostatnich latach „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił dwie trzecie widzów

W sezonie 2022/2023 „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało w TVP1 średnio 526 tys. widzów, o 17 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Jeszcze cztery lata temu, gdy program był nadawany w Dwójce, gromadził nawet 1,5 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
W ostatnich latach „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił dwie trzecie widzów

Średnia widownia premierowych wydań „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 6 września 2022 roku do 7 lutego 2023 roku wyniosła 526 tys. osób. Przełożyło się to na 5,04 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie cykl w stacji emitowany jest we wtorki około godz. 22.00.

Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja audycji z 8 listopada ub.r. Śledziło ją średnio 648 tys. osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-ogladac-tvp3-info-prowadzacy-reporter,7169716775032449a ##

Dla porównania, w okresie od 7 września 2021 roku do 8 lutego 2022 roku „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 543 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,36 proc. udziału 4+, 3,41 proc. w 16-49 oraz 3,85 proc. w 16-59. Audycja straciła 17 tys. oglądających. Wówczas cykl pokazywany był także głównie o 22.00, ale kilka odcinków zostało nadanych o około 21.40.

grafika

Oglądalność spada z sezonu na sezon

„Magazyn Ekspresu Reporterów” charakteryzuje się spadkiem oglądalności z sezonu na sezon. W sezonie 2018/2019 cykl śledziło 1,50 mln widzów, co przełożyło się na 13,13 proc. udziału w 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 10,67 proc. w 16-59. Był to ostatni sezon audycji nadawany w TVP2 (tuż po popularnym serialu „M jak miłość”).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizja-styczen-2023-tvp2-lider-tvn-polsat-jaki-wynik,7169712571872897a ##

Pierwszy sezon emitowany w TVP1 - 2019/2020 - miał niższe wyniki o niemal połowę. Śledziło go 814 tys. oglądających. Kolejne notowały jeszcze niższe wyniki - 764 tys. widzów w przypadku sezonu 2020/2021, 575 tys. w sezonie 2021/2022 oraz 526 tys. w dotychczasowym.

grafika

Program znika z TVP1

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-archiwista-2-sezon-obsada-gdzie-ogladac,7169710476437633a ##

Ostatnie wydanie „Magazynu Ekspresu Reporterów” w telewizyjnej Jedynce zostanie pokazane 21 lutego. o 21.40. Tydzień później w tym paśmie (od 21.00) stacja emitować będzie film „Lokatorka” w reżyserii Michała Otłowskiego.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” istnieje od 1999 roku (zastępując „Ekspres Reporterów”), a od 2003 roku program jest nadawany na żywo. W ramach interwencyjnego magazynu przedstawiane są widzom reportaże na różne tematy.

Aktualnie gospodarzami audycji są Mirosław Rogalski (który w roli gospodarza w 2020 roku zastąpił Michała Olszańskiego - pełnił funkcję przez 21 lat) oraz Urszula Rogala.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-polska-praca-zarobki-podwyzka-1-tys-zl,7169711502055553a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji