Firma MMD odpowiadała za produkcję “tv2Tygodnika”, w tym jego druk oraz za pozyskiwanie reklamodawców dla niego. Natomiast przygotowaniem pisma od strony redakcyjnej zajmowało się wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska.
- Nasz strategiczny partner, spółka MMD, nie wywiązał się z umowy, nie generował oczekiwanych przychodów reklamowych i finalnie ogłosił upadłość. Celem uruchomienia „tv2Tygodnika” było zwiększenie satysfakcji abonentów z naszych usług oraz zaproponowanie im narzędzia ułatwiającego korzystanie z oferty platformy. Cyfrowy Polsat nigdy nie dążył do rozwoju działalności na rynku prasowym, dlatego nie widzimy aktualnie możliwości kontynuowania projektu samodzielnie. Zgodnie z naszą długofalową strategią stawiamy na rozwój usług internetowych - mówi Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

“tv2Tygodnik” ukazywał się co dwa tygodnie od połowy października br. W magazynie znaleźć można było m.in. program telewizyjny ok. 80 stacji, artykuły o gwiazdach i serialach oraz informacje o usługach platformy. Pismo było darmowe dla abonentów Cyfrowego Polsatu i miało utrzymywać się z reklam i dołączanych do niego próbek i kuponów rabatowych (więcej na ten temat).
Na okładce pierwszego wydania „tv2Tygodnika” znalazła się Kasia Cichopek

Początkowo tytuł dystrybuowany był do wszystkich abonentów platformy, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania, a jak informuje Libicki było to 1,5 mln osób. Potem operator zdecydował o jego wysyłaniu jedynie wybranej grupie klientów. Spółka nie podała jednak nigdy, ile wynosi nakład magazynu. Ostatni numer “tv2 tygodnika” dostarczony zostanie abonentom w tym tygodniu.
- Będziemy pracować nad wznowieniem magazynu w nowym kształcie, co uwarunkowane jest nawiązaniem współpracy z wiarygodnym, rzetelnym i doświadczonym w prowadzeniu tego typu projektów prasowych partnerem - informuje Libicki. Jak podano w komunikacie, z uwagi na coraz większą popularność urządzeń mobilnych i rosnące zapotrzebowanie na dostęp do usług elektronicznych, Cyfrowy Polsat jeszcze w czerwcu br. udostępni swoim klientom spersonalizowany elektroniczny przewodnik po programach dostarczany bezpłatnie na skrzynkę e-mail użytkownika. Natomiast w drugiej połowie roku uruchomiona zostanie bezpłatna aplikacja z programem telewizyjnym na urządzenia mobilne, takie jak iPhone’y, iPady oraz wszelkiego rodzaju tablety i smartfony.

Cyfrowy Polsat na koniec I kwartału br. miał 3,47 mln abonentów.











