„Koniec z...” - Fit & Easy reklamowany w stylu retro

Na outdoorze rusza kampania reklamowa miksu sałatkowego Fit & Easy (Green Factory). Akcję - utrzymaną w stylistyce lat 50. - przygotowała agencja Men at Work.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Fit & Easy jest oparta na trzech layoutach z autentycznymi fotografiami z lat 50. przedstawiającymi kobiety w codziennych sytuacjach. Zdjęciom towarzyszą przewrotne hasła „Koniec z myciem”, „Koniec z miksowaniem” i „Koniec z rwaniem”, które sugerują, że pojawienie się miksów sałatkowych Fit & Easy to koniec pewnej epoki, bo warzywa są w nich pokrojone, umyte i odpowiednio skomponowane. Akcja ma na celu wzrost rozpoznawalności marki Fit & Easy i wzmocnienie zaufania konsumentów do niej.

grafika

Działania reklamowe - zaplanowane na cały marzec - obejmują billboardy i citylighty w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"