Konkurs na najmilsze polskie miasto reklamuje Milkę (wideo)

Rusza druga edycja wizerunkowej kampanii reklamowej czekolady Milka (Mondelez Polska) pod hasłem „Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce”. Akcję przygotowały i realizują firmy Next, Crispin Porter + Bogusky, Carat Polska, RC2, Event Factory i Opus B.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Konkurs na najmilsze polskie miasto reklamuje Milkę (wideo)

Akcja „Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce” obejmuje głosowanie na najbardziej sympatyczną miejscowość w kraju, z życzliwymi, uśmiechniętymi i otwartymi mieszkańcami. Przez najbliższy miesiąc można oddawać głosy na wybrane miejscowości, w formie wirtualnych przytuleń, w serwisie fioletowastrona.pl, aplikacji na fanpage’u facebookowym Milka Poland i aplikacji mobilnej Najmilsze Miasto.

Do finałowego etapu przejdą trzy miasta, w których zostaną zorganizowane imprezy plenerowe z udziałem gwiazd muzycznych. Będą one relacjonowane w rozgłośniach RMF FM i RMF Maxx oraz stacji TVN (partnerach mediowych akcji).

Finał odbędzie się 6 lipca. Zwycięskie miasto otrzyma 500 tys. zł na działania promocyjne.

Pierwsza edycja plebiscytu Milki na najmilsze miasto odbyła się wiosną ub.r. (zobacz szczegóły).

grafika

Obecną odsłonę wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu, internecie oraz punktach sprzedaży.

Pomysł i strategię akcji wspólnie z Mondelez Polska przygotowała agencja Next, która odpowiada też za działania branded content, komunikację w mediach społecznościowych i koordynację wszystkich aktywności. Spot telewizyjny przygotowała agencja Crispin Porter + Bogusky, reklamy BTL - agencja Opus B, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska.

Działania PR prowadzi agencja RC2, a eventy i akcje specjalne realizuje agencja Event Factory.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online