Konsultanci Contact Center Banku Pekao SA ponownie najlepsi

Klienci Banku Pekao SA kontaktujący się z bankiem telefonicznie korzystają z najlepszej obsługi w Polsce. Potwierdzają to wyniki IV edycji Badania ARC Rynek i Opinia dotyczącego jakości obsługi klienta poprzez infolinie bankowe i w kontakcie przez e-mail.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ostatnia edycja badania ARC Rynek i Opinia została przeprowadzona w październiku 2011 r. Infolinia  Banku Pekao SA w kategorii "Ocena konsultanta" otrzymała 64 punkty na 70 możliwych, po raz trzeci z rzędu zajmując pierwszą lokatę. Konsultanci zostali docenieni przede wszystkim za wysokie zaangażowanie, uprzejmość, wiedzę ogólną i produktową.

- Utrzymanie pozycji w ścisłym gronie liderów jakości telefonicznej obsługi klienta na infoliniach produktowych banków jest dowodem profesjonalizmu i wysokich kompetencji merytorycznych Konsultantów Contact Center Banku Pekao SA. – powiedział Bartłomiej Nocoń Dyrektor Zarządzający Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Pekao SA, nadzorujący działalność Contact Center.

Wyniki rankingu potwierdzają stały wzrost jakości obsługi klientów w Banku Pekao SA. Obsługa telefoniczna oraz e-mailowa poprzez Contact Center w kolejnych edycjach badania jest oceniana coraz lepiej. Systematycznie spada także średni czas oczekiwania na połączenie, który wynosi obecnie 12 sekund.

Codziennie  infolinia Banku Pekao SA przeprowadza średnio ponad 1.600 rozmów, a całe Contact Center obsługuje blisko 35 tysięcy połączeń telefonicznych na dobę.

– Dodatkowo warto podkreślić także wysoką ocenę kontaktu mailowego, który staje się coraz bardziej popularną formą komunikacji z naszym bankiem. Contact Center w tej kategorii uzyskało wysoką oceną 88 punktów na 100 możliwych. Rocznie obsługujemy 70.000 zapytań e-mailowych. Klienci Banku Pekao SA mogą liczyć na odpowiedź jeszcze tego samego dnia - dodaje Wojciech Bury, Członek Zarządu Contact Center nadzorujący infolinię.

Contact Center funkcjonuje w formie spółki zależnej Banku Pekao SA o nazwie Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. Obsługa klientów Banku Pekao SA realizowana jest za pośrednictwem dwóch lokalizacji w Krakowie i Łodzi. CBB prowadzi kompleksową telefoniczną obsługę klientów zapewniając, oprócz infolinii produktowej i obsługi mailowej, również serwis bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych i biznesowych, serwis kart płatniczych, telefoniczny monitoring kredytowy oraz realizuje akcje telemarketingowe i sprzedażowe. Skala działania Contact Center to prawie 13 mln kontaktów obsłużonych w 2011 roku.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat i jest jednym z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (ponad 1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 20 000 w całej Europie.

Bank Pekao SA w 2010 roku otrzymał tytuł "Najcenniejszej polskiej firmy 2009 r." tygodnika "Newsweek" i AT Kearney Czterokrotnie zdobył tytuł Najlepszego Banku w Polsce w roku 2005, 2008, 2009 oraz 2010 przyznawany przez magazyn „Euromoney”, tytuł Najlepszego Polskiego Banku w roku 2006, 2009 oraz 2010 magazynu „Global Finance”, a także trzykrotnie był uznawany za Najlepszy Bank w Polsce w roku  2009, 2008 i 2004 przez magazyn „The Banker” .

Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która jest silnie zakorzeniona w 22 europejskich krajach, prowadzi prawie 9600 placówek oraz zatrudnia ponad 160 tys. osób, według stanu na koniec grudnia 2010 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+