Korniki oglądają telewizję w reklamie Netii (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Netii, promująca nowe pakiety operatora. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Korniki oglądają telewizję w reklamie Netii (wideo)

Netia ruszyła ze sprzedażą nowych ofert promocyjnych światłowodowego dostępu do internetu oraz pakietów internetu z telewizją. Za 50 zł miesięcznie (3 miesiące bez opłat) klienci otrzymują światłowodowy dostępu do internetu solo 300 Mb/s z usługą Bezpieczny internet (ochrona 2 urządzeń, w tym telefonów z systemem Android).

Pakiet za 60 zł miesięcznie obejmuje podstawową ofertę telewizyjną (94 kanały w tym 51 w HD),  uzupełnioną o serwisy VOD tj. HBO GO oraz internet 300 Mb/s.

Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet (do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s) w cenie odpowiednio 70 i 80 zł miesięcznie (również 3 pierwsze miesiące bez opłat) otrzymają TIDAL, który oferuje dostęp do ulubionej muzyki w jakości premium na wielu urządzeniach.

Do pakietów TV Premium (Dla Kibica, z m.in. Polsatem Sport Premium lub Dla Kinomaniaka, m.in. z HBO lub TV na Start z Canal+) Netia dokłada bez dodatkowych opłat Bezpieczny internet i GigaNagrywarka Standard oraz Cinemax HD. Za 80 zł miesięcznie klienci otrzymują światłowodowy internet do 150 Mb/s oraz dostęp do ponad 100 kanałów TV i jednej z powyższych opcji TV Premium. Klienci, którzy wybiorą internet światłowodowy do 300 Mb/s, do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s), otrzymają dodatkowo dostęp do platformy muzycznej Tidal.  

Wersje pakietów internet z TV i HBO GO w Netii to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie. Obowiązują przy tym promocyjne okresy (do 3 miesięcy) bez opłat. HBO GO kupowane jako osobna usługa to koszt od 19,90 do 24,90 zł miesięcznie.

Do pakietów telewizyjnych i internetowych klienci mogą również dokupić m.in. usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 do 60 zł miesięcznie.

W najtańszej opcji otrzymujemy nielimitowane połączenia głosowe, SMS, MMS, 2 GB pakiet danych. Taryfa za 30 zł zapewnia aż 12 GB danych, a po wyczerpaniu pakietu prędkość spada do 1 Mb/s. Za drugą i trzecią kartę SIM z tą taryfą trzeba dopłacić po 15 zł miesięcznie. Przenoszący numer klienci dostają bonus - 3 miesiące bez opłat.

grafika

Futerkowe korniki w reklamach Netii

Sprzedaż pakietów wspiera pierwsza od niemal roku duża kampania reklamowa. Netia kontynuuje w niej linię kreatywną, w której głównymi bohaterami spotów są futerkowe korniki.

W spotach (o długości 45 i 15 sekund) korniki nawiązują m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium) i hitów produkcji Canal+ i Disney’a.

Reklamy będą emitowane od 10 lutego do 6 kwietnia w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN. Dodatkowo kampania prowadzona będzie w radiu, internecie, a uzupełnią ją materiały BTL i POS.

Spoty radiowe (30 i 10-sekundowe) emitowane będą od 17 lutego do 8 marca w kilkunastu stacjach (min. RMF, Radio ZET, Eska) zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a animację zrealizowało studio Televisor. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Netia zwiększy budżet na reklamę w 2020 r.

Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej Netii, podczas piątkowego spotkania z dziennikarzami mówiła, firma ma w tym roku zaplanowane dwie duże kampanie reklamowe. W sezonie jesieno-zimowym ubiegłego roku kampanii nie było ze względu na ograniczenia budżetu. W tym roku jednak Netia wzmocni obecność w digitalu - na ten obszar planuje zwiększyć wydatki reklamowe o 12 proc. Ogółem, firma chce "istotnie" zwiększyć wydatki na marketing w tym roku.

Pędzińska stwierdziła, że w miksie marketingowym Netii telewizja i internet grają już niemal równorzędną rolę, co widać w podziale wydatków na marketing w tych kanałach. Marketer będzie także poszukiwać nowych partnerów do współpracy przy działaniach performance marketingowych w 2020 roku

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+