Kostrzewa PR wypromuje markę Creightons

Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z brytyjską marką Creightons.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Kostrzewa PR wypromuje markę Creightons

Agencja będzie odpowiedzialna za realizację intensywnej kampanii PR w mediach oraz social media.

Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Za obsługę klienta odpowiada Zuzanna Mogielnicka.

Creightons to kosmetyki do włosów, ciała oraz twarzy. Na polskim rynku dostępne są obecnie produkty z wybranych linii do pielęgnacji i stylizacji włosów. Kosmetyki zostały sprofilowane dla określonego typu włosów. Marka jest częścią grupy Creightons PLC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"