Kostrzewa PR wypromuje polską edycję konkursu Prix Galien

Agencja Kostrzewa PR podjęła współpracę ze spółką Pharma Concept i zajmie się obsługą public relations konkursu Prix Galien.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Kostrzewa PR wypromuje polską edycję konkursu Prix Galien

W międzynarodowej edycji Konkursu Prix Galien, który organizowany jest co dwa lata, wyłaniane sią spośród zwycięzców innowacyjne produkty i odkrycia naukowe. Polską edycję nagrody prowadzi spółka Pharma Concept, działająca w obszarze pharma marketingu.

Agencja Kostrzewa PR zajmie się prowadzeniem działań public relations, których celem będzie wypromowanie konkursu na polskim rynku.

Za projekt odpowiadają Urszula Kostrzewa i Maciej Monkiewicz.

Kostrzewa PR została wybrana na podstawie konkursu ofert. Umowę podpisano do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"